Záruka a reklamácie

Pre zadanie reklamácie si prosím vytlač a vyplň tento reklamačný protokol.


Kontakt na reklamačné oddelenie
telefón: 048 / 470 01 43
e-mail: help@progamingshop.sk



Reklamácie
Adresa na odoslanie reklamovaného tovaru: Arašid s.r.o., Lazovná 69, 97401 Banská Bystrica., alebo môžes reklamovaný tovar odovzdať na ktorejkoľvej z našich predajní.


DÔLEŽITÉ K reklamácii je potrebné pripojiť vytlačený a vyplnený sprievodný list. K reklamácii nezabudnite priložiť dobre čitateľnú kópiu dokladu o kúpe tovaru.


Kompletné znenie reklamačného poriadku si môžete stiahnuť vo formáte .pdf TU


Pri zasielaní tovaru na reklamáciu ťa poprosíme o zaslanie komplentného balenia reklamovaného tovaru vrátane príslušenstva (napájací adaptér, dátový kábel, slúchadlá, pamäťová karta...). V prípade nedodania kompletného balenia reklamovaného tovaru by mohli nastať problémy pri uplatňovaní záručnej reklamácie v autorizovanom servisnom stredisku, alebo u samotného výrobcu tovaru. Ďakujeme za pochopenie.

V prípade, ak máš akékoľvek nejasnosti ohľadom možnosti reklamovať tovar, alebo ohľadom zasielania tovaru na reklamáciu, je najlepšie napísať email na help@progamingshop.sk.

Záruka
Záruka sa vzťahuje na výrobné vady a vady elektronických mechanizmov.
Záruka sa nevzťahuje na závady spôsobne opotrebením a nesprávnym užívanim napr.:
- nalomený kábel
- nefungujúce tlačítka na klávesnici či myške (napr. po obliatí nápojom alebo vyklikaním)


Na každý u nás predávaný tovar poskytujeme záruku minimálne 2 roky, pokiaľ nie je uvedená dlhšie trvajúca záruka. Na použitý tovar je záruka 12 mesiacov.
Záruka u slúchadiel KOSS je zákonná 2 roky + Koss doživotná garancia.
Ak ti niekto ukradol STEAM konto (platí pre hry od Valve - Counter Strike 1.6, Source, Half-Life 2...), podrobný postup ako požiadať o jeho navrátenie, ako aj odpovede na časté dotazy ohľadom STEAMu nájdeš na www.progamingshop.sk/steam.php.

Doživotná Koss Garancia:
Pokial by si akokoľvek poškodil tvoje Koss slúchadlá (aj keby ich parný valec prešiel :-) tak ti ich opravia alebo vymenia za nové.
Viac informácií ohľadom KOSS doživotnej záruky nájdeš TU.

Reklamácia herných konzol X-BOX 360, X-BOX ONE a príslušenstva ku konzole dodávanej v rámci balenia hernej konzoly:
Konzolu alebo jej príslušenstvo je potrebné reklamovať priamo u technickej podpory pre konzoly Xbox v sekcii Xbox 360 / Xbox One -> Záruka a servis, link TU.

Vrátenie tovaru:
Ak nie si spokojný so zakúpeným tovarom, môzeš ho bez akýchkoľvek otázok vrátiť do 14 dní odo dňa prevzatia zásielky, alebo vyzdvihnutia objednávky na predajni. Sumu za vrátený tovar ti preplatíme prevodom na účet, prípadne po dohode vymeníme za iný výrobok, a to za týchto podmienok:
- v prípade hry nesmie byť porušená pôvodná fólia
- tovar musí byť nepoškodený
- tovar musí byť s kompletným príslušenstvom
Nezabudni vrátiť aj pokladničný bloček alebo faktúru, inak ti tovar nemôžeme preplatiť ani vymeniť.
Vracaný tovar ani reklamácie nám nezasielaj na dobierku. Náklady na zaslanie tovaru späť k nám nepreplácame.
Kompletné informácie o možnosti odstúpenia od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu nájdeš v našich obchodných podmienkach sekcia 5. Odstúpenie od kúpnej zmluvy.

Ak máš akékoľvek otázky, napíš e-mail help@progamingshop.sk
možnosti platby - podporované platobné metódy a banky