ProGamingShop.sk Prihlásiť saRegistrovať
Dnes 22.02 (streda) sme Vám k dispozícii od 9:00 do 17:00   ¦  Tel.: 048/470 01 44  ¦  e-mail: pgs@progamingshop.sk
ProGamingShop.sk O nákupe Nákupný košík SuperGamer.cz - prodej her SuperGamer.hu - játékok eladása
NÁKUPNÝ KOŠÍK
0 €
PredobjednávkyBazár hier na ProGamingShop.skBazár hier na ProGamingShop.sk
Kategórie
Kontakty
TELEFÓN
INFORMÁCIE, OBJEDNÁVKY
v pracovné dni od 9:00 do 17:00
048/470 01 44
REKLAMÁCIE
v pracovné dni od 9:00 do 17:00
048/470 01 43

E-MAIL
pgs@progamingshop.sk

SKYPE


SOCIÁLNE SIETE

Overené zákazníkmi Overené zákazníkmi
nakupujem pravidelne, nikdy nebol žiadny problém, odporúčam
 zákazník


Perfektné ceny, výborné služby, skvelá a prehľadná web stránka
 MiroMT

MP3.sk
Záruka a reklamácie
Pre zadanie reklamácie prosím použite nášho sprievodcu procesom vytvorenia reklamačného konania:


Kontakt na reklamačné oddelenie
telefón: 048 / 470 01 43
e-mail: help@progamingshop.sk



Reklamácie
Ak by náhodou nejaké vyskytli, tak stačí len poslať tovar naspäť na adresu:
Arašid s.r.o., Lazovná 69, 97401 Banská Bystrica.


DÔLEŽITÉ K reklamácii je potrebné pripojiť sprievodný list, ktorý vám v poslednom kroku ponúkne na tlač Elektronický sprievodca zadaním reklamácie. V prípade, ak je elektronický sprievoca nedostupný, alebo nevie identifikovať vašu objednávku, potom je potrebné vyplniť a vytlačiť sprievodný list k reklamácii, ktorého vzor nájdete TU. V oboch prípadoch nezabudnite k reklamácii priložiť dobre čitateľnú kópiu dokladu o kúpe tovaru.


Kompletné znenie reklamačného poriadku si môžete stiahnuť vo formáte .pdf TU


Pri zasielaní tovaru na reklamáciu vás poprosíme o zaslanie komplentného balenia reklamovaného tovaru vrátane príslušenstva (napájací adaptér, dátový kábel, slúchadlá, pamäťová karta...). V prípade nedodania kompletného balenia reklamovaného tovaru by mohli nastať problémy pri uplatňovaní záručnej reklamácie v autorizovanom servisnom stredisku alebo u samotného výrobcu tovaru. Ďakujeme za pochopenie.

Hneď ako sa vráti tovar z reklamácie vám ho posielame späť. O priebehu reklamácie informujeme emailom.
V prípade, ak máte akékoľvek nejasnosti ohľadom možnosti reklamovať tovar, alebo ohľadom zasielania tovaru na reklamáciu, je najlepšie napísať email na help@progamingshop.sk.

Záruka
Záruka sa vzťahuje na výrobné vady a vady elektronických mechanizmov.
Záruka sa nevzťahuje na závady spôsobne opotrebením a nesprávnym užívanim napr.:
- nalomený kábel
- nefungujúce tlačítka na klávesnici či myške (napr. po obliatí nápojom alebo vyklikaním)
Bohužial pri takýchto závadách výrobcovia nechcú tovar vymeniť.

Na každý u nás predávaný tovar poskytujeme od 1.4.2004 záruku minimálne 2 roky, pokiaľ nie je uvedená dlhšie trvajúca záruka
Záruka u slúchadiel KOSS je zákonná 2 roky + Koss doživotná garancia.
Ak Vám niekto ukradol STEAM konto (platí pre hry od Valve - Counter Strike 1.6, Source, Half-Life 2...), podrobný postup ako požiadať o jeho navrátenie, ako aj odpovede na časté dotazy ohľadom STEAMu nájdete na www.progamingshop.sk/steam.php.

Doživotná Koss Garancia:
Pokial by ste si akokoľvek poškodili Vaše Koss slúchadlá (aj keby ich parný valec prešiel :-) tak Vám ich opravia alebo vymenia za nové.
Viac informácií ohľadom KOSS doživotnej záruky nájdete TU.

Reklamácia herných konzol X-BOX 360, X-BOX ONE a príslušenstva ku konzole dodávanej v rámci balenia hernej konzoly:
Konzolu alebo jej príslušenstvo je potrebné reklamovať priamo u technickej podpory pre konzoly Xbox v sekcii Xbox 360 / Xbox One -> Záruka a servis, link TU.

Vrátenie tovaru:
Ak nie ste spokojný so zakúpeným tovarom, môzete ho bez akýchkoľvek otázok vrátiť do 14 dní odo dňa prevzatia zásielky. Sumu za vrátený tovar Vám preplatíme prevodom na Váš účet, prípadne po dohode vymeníme za iný výrobok, a to za týchto podmienok:
- v prípade hry nesmie byť porušená pôvodná fólia
- tovar musí byť nepoškodený
- tovar musí byť s kompletným príslušenstvom
Nezabudnite vrátiť aj pokladničný bloček alebo faktúru, ktorá Vám bola zaslaná spolu s objednávkou, inak Vám tovar nemôžeme preplatiť ani vymeniť.
Vracaný tovar ani reklamácie nám nezasielajte na dobierku. Náklady na zaslanie tovaru späť k nám nepreplácame.
Kompletné informácie o možnosti odstúpenia od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu nájdete v našich obchodných podmienkach sekcia 5. Odstúpenie od kúpnej zmluvy.

Ak máte akékoľvek otázky napíšte email help@progamingshop.sk

13 predajní
dodanie do
24 hodín
viac ako 25000
kusov tovaru
na sklade
13 rokov
skúseností
viac ako 444000
vybavených
objednávok