Elektrická kolobežka PROFI, 10,4 Ah recenzia od Marcel Tokár 5 z 5tich hviezdičiek!24.07.2017
Zdravim. Hladali sme alternativu pre presun do prace a spet pre manzelku cez cele mesto namiesto vozenia autom. Vozievam ju ja, ona nema vodicak. Kedze v poslednej dobe su Kosice rano uplne ucpane a ona uz dlhsie pokukovala po kolobezkach tak sme skusili tuto. Vyhoda oproti bicyklu je asi ta ze do prace nepride spotena , a ak nahodou vecer cestou z prace prsi tak po nu viem dojst autom do ktoreho ju vlozim aj bez nejakeho skladania za predne sedadla sedanu ci so sklopenim riadidiel do kufra. K samotnej kolobezke. Je pomerne mohutna, cesi maju taky vyraz ze "bytelna", neviem ako to po slovensky vyjadrit. Je treba ju vidiet nazivo - oproti ostatnym elektrickym kolobezkam, ktore sme skusali posobi proste podstatne robustnejsie. Nejako to na fotkach nevidiet ale ma odpruzene predne aj zadne koleso. Tie maju tusim 10" a su nafukovacie. Maju autoventily vyvedene do stranu pre lepsi pristup hadicky pumpy - nieje problem ich fukat bez potreby demontaze. Na blatniku zadneho kolesa je regulerne brzdove svetlo. Podvozok je podsvieteny pomocou dvoch ledpasikov po celej dlzke - da sa to samozrejme vypnut. Ma to aj bluetooth repro. Jazda. No takto. Regulacia rychlosti ma tri stupne - na rovine so mnou da (mam 100kg) na prvy stupen 18km/h, na druhy stupen 32.5km/h na treti stupen som zatial nenabral odvahu. Ak dlhsie drzim packu regulacie rychlosti v jednej polohe zapne sa tempomat - deaktivovat ide len stlacenim brdovej paky na lavej rukoviatke. Toto som zabudol manzelke povedat a jej sa to aktivovalo - brzdit chcela nohou o asfalt, co jej samozrejme neslo - hodne ju to vydesilo. Brzda je mimochodm len jedna- kotucova, vzadu. Podvozok je krasne siroky aj dlhy, vojdu na neho obe chodidla za sebou a pri troche snahy aj vedla seba cize je moznost striedat vselijako polohy ak sa vyberies na dlhsiu trasu a nielen okolo trafiky na rohu. Riadidla maju tusim tri vyskove polohy - manzelka na tom jazdi na najnizsiu (174cm), mne pride najpohodlnejsia stredna poloha. Vtedy som pri jazde pekne vystrety (187cm) a ruky mam v laktoch v 90° uhle. Regulovat sa da rychlost plynulo packou na pravej rukoviatke - treba sa to trosku naucit lebo clovek ma tendenciu namacknut ju vzdy naplno a potom ma motor tendenciu kolobezkou zbytocne trhnut. Popraskany asfalt je hodne citit, neviem si predstavit ako jazdia decka na tych kolobezkach s mrnavymi penovymi kolieskami. Na cestach s normalnym a neplatanym asfaltom je jazda paradna. Kto pozna Kosice - prva jazda s nou po uplnom nabiti bola usek Tahanovce - Aupark 5,6km. Hodinka pauza - Aupark - Nay pri Cassovii 3,7km - 10minut pauza. Potom Nay - Tahanovce 9,7km. Stav nabitia baterie 3palicky zo styroch ale hore tahanovskym kopcom uz ukazovalo len dve, potom na rovinke pribudla jedna. Som schopny potvrdit ze 60kg manzelka da v pohode komplet dvakrat cestu do prace a spet na jedno nabitie krizom cez cele mesto. Co mi vadi ale da sa riesit - nieje na nej zvoncek. Dalej svietidlo vpredu je nizko takze nocna jazda po nasich asfaltovych popraskanych chodnikoch je udrncana lebo sa vdaka nizkej polohe svietidla da v tych tienoch len tazko odhadnut realna vyska hrbolov - riesenie je uchatit na riadidla pridavne svietidlo ako na bicykli na bateriu. Gumove chranice rukoviatok ci riadidiel ci ako sa to vola su chytane okami a utiahnute skrutkami s hlavickou na imbusovy kluc. Tie skrutky su ale z velmi mekkeho materialu, tie imbusy som strhol hned, cize ich neviem uchytit aby sa neprekrucali. A pri prekrucani to je guma na kov takze to povrzava. Treba ist do zeleziarstva a kupit poriadne skrutocky. Kazdopadne jazda na nej je hodne navykova, ja som uvazoval pre seba nad skutrom ale tato vec ma hodne oslovila a mozno sa o nejaky cas vyliahne jedna aj pre mna.
Zobrazujem 1 do 1 (z 1 príspevkov)
počet stránok:   1  
možnosti platby - podporované platobné metódy a banky