Elektrická kolobežka 500W PROFI, 10,4 Ah

poštovné zadarmo bez ohľadu na zvolený spôsob dodania
Nové
899 €
799 €
CENA S DPH
Kód produktu: 370660

POPIS: Elektrická kolobežka 500W PROFI, 10,4 Ah


Kolobežka je vybavená Bluetooth reproduktorom.

Ak ste fanúšikom elektromobility tak ako aj my budete z elektrickej nadšený. S elektrickou kolobežkou zažijete množstvo zážitkov či už pri spontánom jazdení v okolí Vášho domova alebo vďaka jej dlhému dojazdu ju využijete ako dopravný prostriedok do práce, obchodu. Jej možnosti sú takmer neobmedzené a nemusíte si robiť ani starosti s jej uložením po príchode do cieľa. Kolobežka je navrhnutá tak aby sa dala zložiť a mohli ste ju zobrať so sebou.

Prečo kúpiť Elektrickú kolobežku PROFI?

  • Kolobežka je vyrobená z hliníkovej zliatiny a uhlíkových vlákien, ktoré sa vo veľkej miere používajú pri výrobe lietadiel, zabezpečujú nízku hmotnosť a pohodlné prenášanie.

  • Najvyššia rýchlosť elektrickej kolobežky môže dosahovať maximálne 45 km / h. Okrem toho je vybavená lítium-iónovou batériou LG, ktorá zabezpečuje dojazd až 40 km.

  • Na prednej strane pod riadidlami sa nachádza obrisové svetlo, aby ste boli dobre viditeľný aj za zhoršených svetelných podmienok.

  • Na riadidlách kolobežky je umiestnený digitálny displej, ktorý zobrazuje informácie ako kapacita batérie, aktuálna rýchlosť a iné údaje.

  • Kolobežka je navrhnutá tak, aby sa dala po príchode do cieľa dala jednudoch zložiť a nezaberala veľa miesta.

  • Pre bezpečné zastavenie a manévrovanie je kolobežka vybavená kotúčovými brzdami.

Technická špecifikácia:

  • Maximálna záťaž - 150 kg
  • Výdrž na jedno nabitie - 40 km (v závislosti na váhe jazdca, podklade na ktorom sa jazdí a pod.)
  • Maximálna rýchlosť - 45 km / h
  • Výkon - 500 W, 48V
  • Maximálne stúpanie - 30°
  • Kompatibilita siete - 100 - 240 V
  • Doba nabíjania - 4 až 5 hod.
  • Batéria - 10,4 Ah (LG), 48V
  • Rozmery - 1180 x 600 x 1100 mm (rozložená, nastaviteľná výška riadidiel)
  • Rozmery - 1190 x 240 x 485 mm (zložená)
  • Hmotnosť - 19 kg
  • Materiál - ABS + hliník + uhlík
  • Priemer pneumatík - 10" gumené pneumatiky s dušou plnenou vzduchom (kotúčové brzdy)


  • VIDEO - UKÁŽKA


Elektrická kolobežka PROFI, 10,4 Ah : hodnotenie 5 z 5 na základe 3 hodnotení.

Recenzia na Elektrická kolobežka 500W PROFI, 10,4 Ah

od Pavol Dlhos 5 z 5tich hviezdičiek! 04.06.2018
Mám ju už vyše roka na pravidelné dochádzanie do práce a najazdených už vyše 2000km. Predtým som používal Xiaomi kolobežku, ale tá je oproti tejto len hračkou. Výkon 500 Watt naozaj cítiť či už pri jazde do kopca, alebo kľudne na nej odveziete kamaráta z krčmy :-) Od výrobcu udávaná max hmotnosť jazdca 150kg môže byť kľudne písaná aj väčšia. Čo sa mi páči tak rýchlosť 40-45km/h ale jazdievam väčšinou 30-35km/h čo je taká bezpečná rýchlosť ešte. Dojazd s mojimi 90kg je okolo 30km ale veľmi veľmi záleží či sa ide do kopcov, tie uberajú veľa z batérie, takže dojazd môže byť ja dlhší. Super oproti xiaomi je servisovanie, nič okrem občasného doťahovania brzdy s ňou nebolo treba robiť. Na xiaomi som mal veľmi často defekt kôli jej kolesám, ale to je známe všade o tom píšu a opraviť ho tam je fakt náročná práca. Som rád že som ich vymenil. Tu je servis hrozne jednoduchý. Za seba môžem len doporučiť.
 
od Mário Žigo 5 z 5tich hviezdičiek! 10.01.2018
rozhodoval som sa medzi viacerymi kolobezkami a vybral som si nakoniec tuto, urobil som velmi dobre, kolobezka splna vsetko co som od nej ocakaval, v prvom rade ma zaujala jej velkost, vyzera naozaj pevne a mohutne no napriek tomu sa da krasne rychlo zlozit a chytit do ruky, ked ju potrebujete dat napr do auta ci s nou vyjst po schodoch, nie je to ziadny problem, aj vzhladovo je velmi pekna, nasadene su na nej 10 palcove pneu, ktore slusne drzia na ceste, zadne koleso je vybavene slusnym odpruzenim, takze verim ze si v pohode poradi aj s vahou cez 100kil, vzadu ma kotucove brzdy, ktore brzdia exceletne, rychlost je viac nez vyhovujuca, na najvyzsom stupni na rovinke dokaze ist az 40-45km/h, preto by som ju odporucal prednostne dospelym kedze tato rychlost na kolobezke je uz fakt nieco, ideal je vsak podla mna do tych 25km/h, co sa tyka vydrze, dokaze prejst velmi slusnu dialku, mne sa podarilo prejst s nou v pohode vzdialenosť nieco cez 25km a to som ju vykonovo naozaj nesetril, myslim ze idealnou rychlostou v pohode date 30 a viac, ma to samozrejme aj led podsvietenie(celkom cool :D) a bluetooth reproduktor, ktory hra naozaj slusne, ja vsak toto moc nevyuzivam ale beriem to ako celkom prijemny doplnok pre ludi, ktory si chcu pocas jazdy uzit aj trosku muziky :)
 
od Marcel Tokár 5 z 5tich hviezdičiek! 24.07.2017
Zdravim. Hladali sme alternativu pre presun do prace a spet pre manzelku cez cele mesto namiesto vozenia autom. Vozievam ju ja, ona nema vodicak. Kedze v poslednej dobe su Kosice rano uplne ucpane a ona uz dlhsie pokukovala po kolobezkach tak sme skusili tuto. Vyhoda oproti bicyklu je asi ta ze do prace nepride spotena , a ak nahodou vecer cestou z prace prsi tak po nu viem dojst autom do ktoreho ju vlozim aj bez nejakeho skladania za predne sedadla sedanu ci so sklopenim riadidiel do kufra. K samotnej kolobezke. Je pomerne mohutna, cesi maju taky vyraz ze "bytelna", neviem ako to po slovensky vyjadrit. Je treba ju vidiet nazivo - oproti ostatnym elektrickym kolobezkam, ktore sme skusali posobi proste podstatne robustnejsie. Nejako to na fotkach nevidiet ale ma odpruzene predne aj zadne koleso. Tie maju tusim 10" a su nafukovacie. Maju autoventily vyvedene do stranu pre lepsi pristup hadicky pumpy - nieje problem ich fukat bez potreby demontaze. Na blatniku zadneho kolesa je regulerne brzdove svetlo. Podvozok je podsvieteny pomocou dvoch ledpasikov po celej dlzke - da sa to samozrejme vypnut. Ma to aj bluetooth repro. Jazda. No takto. Regulacia rychlosti ma tri stupne - na rovine so mnou da (mam 100kg) na prvy stupen 18km/h, na druhy stupen 32.5km/h na treti stupen som zatial nenabral odvahu. Ak dlhsie drzim packu regulacie rychlosti v jednej polohe zapne sa tempomat - deaktivovat ide len stlacenim brdovej paky na lavej rukoviatke. Toto som zabudol manzelke povedat a jej sa to aktivovalo - brzdit chcela nohou o asfalt, co jej samozrejme neslo - hodne ju to vydesilo. Brzda je mimochodm len jedna- kotucova, vzadu. Podvozok je krasne siroky aj dlhy, vojdu na neho obe chodidla za sebou a pri troche snahy aj vedla seba cize je moznost striedat vselijako polohy ak sa vyberies na dlhsiu trasu a nielen okolo trafiky na rohu. Riadidla maju tusim tri vyskove polohy - manzelka na tom jazdi na najnizsiu (174cm), mne pride najpohodlnejsia stredna poloha. Vtedy som pri jazde pekne vystrety (187cm) a ruky mam v laktoch v 90° uhle. Regulovat sa da rychlost plynulo packou na pravej rukoviatke - treba sa to trosku naucit lebo clovek ma tendenciu namacknut ju vzdy naplno a potom ma motor tendenciu kolobezkou zbytocne trhnut. Popraskany asfalt je hodne citit, neviem si predstavit ako jazdia decka na tych kolobezkach s mrnavymi penovymi kolieskami. Na cestach s normalnym a neplatanym asfaltom je jazda paradna. Kto pozna Kosice - prva jazda s nou po uplnom nabiti bola usek Tahanovce - Aupark 5,6km. Hodinka pauza - Aupark - Nay pri Cassovii 3,7km - 10minut pauza. Potom Nay - Tahanovce 9,7km. Stav nabitia baterie 3palicky zo styroch ale hore tahanovskym kopcom uz ukazovalo len dve, potom na rovinke pribudla jedna. Som schopny potvrdit ze 60kg manzelka da v pohode komplet dvakrat cestu do prace a spet na jedno nabitie krizom cez cele mesto. Co mi vadi ale da sa riesit - nieje na nej zvoncek. Dalej svietidlo vpredu je nizko takze nocna jazda po nasich asfaltovych popraskanych chodnikoch je udrncana lebo sa vdaka nizkej polohe svietidla da v tych tienoch len tazko odhadnut realna vyska hrbolov - riesenie je uchatit na riadidla pridavne svietidlo ako na bicykli na bateriu. Gumove chranice rukoviatok ci riadidiel ci ako sa to vola su chytane okami a utiahnute skrutkami s hlavickou na imbusovy kluc. Tie skrutky su ale z velmi mekkeho materialu, tie imbusy som strhol hned, cize ich neviem uchytit aby sa neprekrucali. A pri prekrucani to je guma na kov takze to povrzava. Treba ist do zeleziarstva a kupit poriadne skrutocky. Kazdopadne jazda na nej je hodne navykova, ja som uvazoval pre seba nad skutrom ale tato vec ma hodne oslovila a mozno sa o nejaky cas vyliahne jedna aj pre mna.
Zobrazujem 1 do 3 (z 3 príspevkov)
počet stránok:   1  
možnosti platby - podporované platobné metódy a banky